Heeft u vragen over Centre Céramique en haar dienstverlening, dan vindt u hier enkele antwoorden.
Staat uw vraag er niet tussen? Stel hem dan aan de klantenservice
Categorieën
- Abonnementen en tarieven (8)
- Landelijk lenen (12)
- Openingstijden (1)
- Lidmaatschap bibliotheek (13)
- Bibliotheekcollectie (10)
- Luisterbieb (1)
Vragen
-
Ik ben geen lid van de bibliotheek, kan ik toch gebruikmaken van de bibliotheek?
Vanwege de verbouwing die momenteel plaatsvindt en de maatregelen ter voorkoming van verspreiding van het coronavirus bieden wij een beperkte dienstverlening alleen voor bibliotheekleden. Na de verbouwing heten we iedereen weer van harte welkom.
-
Is het gebouw toegankelijk voor minder-validen?
Ja. De ingang voor rolstoelgebruikers is aan Plein 1992. Alle ruimtes in het gebouw zijn ook voor minder-validen bereikbaar.
-
Ik heb een opmerking of een klacht, waar kan ik deze indienen?
U kunt bij de klantenservice terecht met uw mondelinge vraag of klacht. Meestal wordt uw vraag dan direct beantwoord. Heeft u een schiftelijke klacht, dan kunt u deze indienen bij de klantenservice. Daar ligt ook een formulier klaar waarop u uw reactie kunt achterlaten. U krijgt binnen zes weken een inhoudelijk antwoord op uw klacht.
Klantenservice Centre Céramique
Postbus 1992
6201 BZ Maastricht
Reageren per e-mail kan ook: klantenservice@maastricht.nl -
Zijn honden toegelaten?
In Centre Céramique en de bibliotheekservicepunten Heer en Malpertuis worden geen honden toegelaten, met uitzondering van Geleidehonden.